Creșterea numărului de tranzacții pe client

No Comments

cresterea numarului de tranzactii pe client

Creșterea numărului de tranzacții pe client

 

Optimizarea valorilor pentru clienți funcționează atât de bine, deoarece realizează toate cele trei.

 

Cine a inventat acest sistem

 

Sistemul de Optimizare a Valorii Clienților a fost dezvoltat de Ryan Deiss, fondatorul DigitalMarketer.com. Unele variante ale modelului de pâlnie sunt folosite de 90% dintre cei mai de succes marketeri online de astăzi.

Ryan are, de asemenea, alte câteva afaceri în zeci de piețe din întreaga lume. În doar 36 de luni, companiile sale au:

 

  1.  Investit peste 20 de milioane dolari în teste de marketing
  2.  A generat zeci de milioane de vizitatori unici
  3.  A trimis peste un miliard de e-mailuri bazate pe permisiuni
  4.  Rulat în jur de 5.000 de teste separate și multivariate

 

Ceea ce îl diferențiază pe Ryan de guru-ul de marketing online tipic este experiența sa în lumea reală. El practică ceea ce predică și împărtășește tehnici care sunt susținute de rezultate.

 

De ce Optimizarea Valorii Clienților se aliniază cu marketingul Marketos

 

Dorința companiei Marketos este a aduce trafic de calitate pe site și de a transforma acest trafic în clienți. Acestă dorință este și ar trebui să fie valabilă pentru orice afacere online.

 

Deși este important să vă mențineți clienții fericiți, companiile trebuie, de asemenea, să se concentreze asupra creșterii valorii clienților lor, astfel încât să-și poată dezvolta afacerea – aici intră în practica Optimizarea Valorii Clienților.

 

Gândiți-vă la fel ca în acest caz: avantajele transformă prospecții în clienți, iar Optimizarea Valorii Clienților transformă acești clienți în clienți indispensabili pe întreaga durată de viață.

 

Teoria lui Ryan este că o compania care poate cheltui mai mult pentru aducerea de clienți va fi în cele din urmă câștigătoare; astfel încât obiectivul de a crește valoarea clienților dvs. este, la rândul său, să crească suma pe care o puteți cheltui pentru ai achiziționa.

 

Cum se construiește un sistem de optimizare a valorii clienților

 

Ca orice sistem bun, sistemul de optimizare a valorii clienților este împărțit în pași simpli – cinci pentru a fi exact:

 

  1. Oferta Magnet – Un produs / serviciu gratuit care este utilizat pentru generarea de plumb în schimbul adresei de e-mail a unui prospect (sau a altor informații de contact). Este similar cu conținutul premium de la intrare.
  2. Oferta Tripwire – un produs cu prețuri mai mici, conceput pentru a transforma cât mai multe persoane în clienți plătiți cu putință.
  3. Ofertă de bază – Produsul sau serviciul emblematic pe care o oferă o companie și este, de obicei, la prețuri mai ridicate, pentru a crește valoarea medie a tranzacției pe client.
  4. Profit Maximizer – Produsul sau serviciul cu cea mai mare preț pe care o companie o oferă, în mod obișnuit ca o ofertă la Oferta de bază, pentru a maximiza valoarea tranzacției pe client.
  5. Calea de întoarcere – Tactica pentru creșterea numărului de tranzacții pe client, cum ar fi marketingul prin e-mail, social media, blogging-ul etc.

 

Înainte de a implementa acești pași, trebuie să vă ocupați de două sarcini preliminare:

 

 

Despre noi și blog

Suntem o companie de marketing digital, cu accent pe a ajuta clienții noștri să obțină rezultate excelente în mai multe domenii cheie.

Ai o afacere online?
Cere un audit gratuit

Analiza și auditul complet al companiei includ cercetarea site-ului și a campaniei dvs. pentru a obține o înțelegere clară a industriei dvs. De asemenea, determină poziția dvs. actuală în cadrul pieței dvs. față de principalii dvs. concurenți.

Mai multe din blog

Vezi ultimele articole
No Comments

Leave a Comment