Marketing pentru avocați: Cum să obții clienți noi ca avocat

Aproape toate firmele de avocatură își doresc cazuri mai multe și mai bune. Acesta este motivul pentru care concurența în marketing este atât de dură.

obtine noi clienti ca avocat

Fiecare potențial client are multe opțiuni. Cum vă asigurați că: 1) vă găsesc și; 2) vă rețin în locul unuia dintre concurenții dumneavoastră? În mod firesc, avocații se uită la companiile de marketing pentru a-i ajuta, dar majoritatea sfârșesc prin a irosi bani pe un marketing ineficient.

Care este cheia pentru marketingul avocaților?

Cum te asiguri că data viitoare când angajezi o firmă de marketing, aceasta îți va oferi cu adevărat rezultatele de care ai nevoie?

Începeți prin a înțelege ce funcționează și ce nu funcționează ÎNAINTE de a angaja o firmă de marketing.

Grăbiți posibilii vânzători cu întrebări pentru a vă asigura că au mai mult decât un discurs de vânzare. Cereți-le să vă prezinte un plan specific despre cum vă vor duce de unde vă aflați astăzi (X număr de clienți noi pe lună) la Y, unde doriți să ajungeți. Fără plan, nu există contract!

Așadar, cum puteți obține noi clienți pentru cabinetul dumneavoastră de avocatură?

Continuați să citiți pentru a afla tot ce trebuie să știți.

Cum obțin avocații într-o piață matură clienții?

28% dintre avocați obțin clienți noi din anunțuri

32% dintre clienți îi obțin prin recomandare de la alți avocați sau prieteni

40% dintre clienți găsesc un avocat pe Google

Așadar, marketingul digital pentru avocați vă poate aduce mai mult de 50% din toți clienții posibili.

În România peste 80% din clienți vin prin recomandări de la prieteni, iar acest procent nu este sănătos pentru dezvoltarea firmei tale de avocatură și arată cât de imatură este piața din România.

Cum să obții clienți pentru firma ta de avocatură – Formula de succes

Localizare + Website performant + Utilitate = Mai mulți clienți

model succes în marketing

Componentele de bază prezentate mai sus lucrează la unison pentru a crea o creștere semnificativă și tangibilă pentru firma dumneavoastră de avocatură. Prin angajarea acestor trei obiective critice, veți vedea cum va crește lista de clienți. Înțelegeți, totuși, că singuri sau implementând doar două dintre cele trei componente nu va funcționa. Toate trei trebuie să fie implementate în același timp. Asigurați-vă că știți aceste elemente fundamentale:

Cum să obți noi clienți pentru o firmă de avocatură – Localizare

Nu veți obține mai mulți clienți dacă nu găsiți clienți noi pentru firma dumneavoastră de avocatură. Trebuie să fiți acolo unde clienții dvs. ideali caută avocați și unde aceștia caută informații cu privire la provocările sau nevoile lor juridice. Și iată unde se uită ei:

  • Reclame Google – Partea de Sus a Paginii
  • Localizarea pe Harta Google – Google Business
  • Google-organic căutări organice
  • Directoare firme de avocatură, cum ar fi avocatnet.ro.
  • YouTube în căutarea răspunsurilor la întrebările lor juridice
  • Forumuri

Dacă site-ul dvs. web sau informațiile pe care le-ați furnizat apar în primele rezultate, veți fi găsit de potențialii dvs. clienți. În caz contrar, va fi ca și cum nu ați exista. Atunci când vă gândiți cum să obțineți mai mulți clienți potențiali, trebuie să înțelegeți unde se află clienții dumneavoastră. Realizarea unui marketing eficient este o soluție reală.

Cum să obțineți clienții firmei de avocatură – Website de înaltă performanță pentru avocați

Dacă toate acele servicii de marketing pentru firme de avocatură au dat roade, iar site-ul dvs. web sau canalul Youtube sau listele de directoare sunt ușor de găsit, potențialii clienți vă vor vizita site-ul web. Dar atunci, vor găsi un instrument performant care să îi ajute să decidă în favoarea ta sau o broșură online șchioapă care subjugă în comparație cu site-urile competitorilor tăi?

La propriu, TOATE celelalte eforturi de marketing vor fi subperformante sau vor eșua (și veți irosi o mulțime de bani) dacă nu aveți un site web optimizat pentru a converti atenția (vizitatorii) în acțiune (apeluri la biroul dvs. sau solicitări online, și/sau persoane care vă furnizează datele lor de contact). Dacă vrei să îți convertești lead-urile în clienți noi pentru cabinetul tău de avocatură, hai să ne gândim la performanța site-ului tău.

Vom intra mai mult în acest aspect mai târziu.

Fiți util pentru a obține mai mulți clienți

Chiar și cele mai prestigioase firme de avocatură au nevoie de o strategie de marketing SEO adecvată pentru a ajunge la cea mai bună poziționare în căutările Google. Firma ta nu va fi diferită. Adoptați

SEO și mijloacele dovedite de marketing digital pentru a vă crește traficul organic prin intermediul unor poziții de autoritate mai mari și, prin urmare, a unui plasament mai mare, pe Google și pe alte motoare de căutare.

Care este cheia pentru a obține mai mulți clienți avocați? Este de a răspunde la întrebările clienților. Cu cât conținutul dvs. este mai util, cu atât mai mult timp îi păstrați pe site-ul dvs. Și cu cât petrec mai mult timp pe site-ul dvs., cu atât mai relevant va părea site-ul dvs. pentru Google și cu atât mai mulți oameni vor fi trimiși de Google pe site-ul dvs. (există mulți alți factori pe care Google îi ia în considerare în algoritmul său, dar acesta este considerat foarte important).

Acum, haideți să facem să se întâmple acest lucru.

Cum pot firmele de avocatură să obțină mai mulți clienți în 2021

Închiderea pandemiei a afectat aproape toate sectoarele de afaceri, iar firmele de avocatură nu fac excepție. De asemenea, a împins afacerile, inclusiv firmele de avocatură, să adopte marketingul digital în moduri și la niveluri pe care poate nu le-au mai avut niciodată înainte. Acest lucru înseamnă că concurența online este la cel mai acerbă. Cu toate acestea, cu măsurile adecvate în vigoare, firma dvs. de avocatură va prospera, obținând mai mulți clienți și venituri sporite în 2021. Urmăriți acest ghid pentru a înțelege cum să implementați măsurile adecvate.

Google!

Mai mulți oa

meni folosesc Google pentru a găsi avocați decât orice alt canal. Pentru a atrage avocați în calitate de avocat, trebuie să lucrați la vizibilitatea dvs. Organică.

Cum să atragi mai mulți clienți folosind Google (exemple)

marketing pentru avocati

Firma ta nici măcar nu există pentru majoritatea potențialilor tăi clienți dacă nu ești pe prima pagină pentru majoritatea căutărilor relevante folosite pentru a

  • căutați avocați care fac ceea ce faceți dumneavoastră sau
  • caută informații legate de o problemă juridică pe care un avocat ca dumneavoastră o poate oferi.

Dar toată lumea vrea să fie pe prima pagină; cum ajungeți acolo în mijlocul unei concurențe atât de dure?

  1. Oferiți mai multe informații utile decât o fac concurenții dvs. pe un site optimizat pentru motoarele de căutare (SEO). Creați o pagină pentru fiecare întrebare pe care o pun prospecții și clienții dvs. legali și oferiți un răspuns semnificativ. Acest lucru va atrage mult mai mulți oameni pe site-ul dumneavoastră.
  2. Rulați anunțuri pe prima pagină a Google (promovare Google Ads). Acest lucru va atrage mult mai mulți oameni pe site-ul dvs.
  3. Optimizează-ți site-ul pentru căutarea locală (Google Business). Acest lucru va aduce mult mai mulți oameni pe site-ul dvs. Web.

Cum obțin avocații clienți cu SEO (căutare organică)

Probabil că ați auzit de optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO). La prima vedere, s-ar putea chiar să știți că aceasta implică introducerea de cuvinte cheie (termeni de căutare) în textul site-ului web. De asemenea, o mulțime de potențiali clienți își tastează întrebarea în Google pentru a găsi un cabinet de avocatură.

Dar aceasta este doar una dintre sutele de tactici SEO care contează literalmente. Optimizarea site-ului dvs. web pentru căutare înseamnă că site-ul dvs. va fi clasat mai sus atunci când cineva caută serviciile pe care le oferiți.

Iar scăderea de la o clasare la alta este astronomică.

Știați că primul site web care apare în rezultatele căutării primește în mod istoric aproximativ 30% din clicuri, în timp ce al doilea obține doar 15%? În momentul în care ajungeți pe pagina a doua a rezultatelor căutării, veți obține mai puțin de 2% din clicuri.

Cum să obțin mai mulți clienți pentru firma mea de avocatură folosind SEO

Pentru a vă optimiza vizibilitatea în căutare, există tactici SEO on-site și off-site de care trebuie să țineți cont.

SEO on-site vorbește despre conținutul de pe site-ul dvs. web și despre cuvintele cheie pe care le includeți. Doriți să includeți cuvinte și termeni de căutare care să ajute Google să vă indexeze ca expert în domeniul dumneavoastră. Dar este vorba de mai mult decât doar de copia site-ului dvs. web. SEO cântărește, de asemenea, unde să includeți cuvintele cheie (de exemplu, un cuvânt cheie poate fi mai puternic atunci când este folosit în anteturi, titluri și URL slugs). Și cum rămâne cu metadatele (descrieri și etichete) folosite pe blogurile și fotografiile dvs. Absolut fiecare element de pe fiecare pagină poate fi optimizat.

SEO off-site vorbește despre relevanța site-ului dvs. web, în funcție de restul internetului. Cu cât aveți mai multe site-uri externe care au link-uri către site-ul dvs. (și cu cât aceste site-uri sunt mai relevante și mai bine clasate), cu atât mai mult conținutul dvs. va fi indexat ca fiind util pentru subiectele pentru care doriți să vă poziționați. Acesta este locul în care profilurile active în directoare online sunt deosebit de utile – continuați să citiți pentru a vedea cum abordăm acest subiect într-o altă secțiune.

optimizare SEO site

Pentru a începe, marea întrebare în SEO pentru avocați este cum să știi ce cuvinte cheie să folosești.

Gândiți ca posibili clienți. Ce vor ei să știe? Vă puteți gândi la un exemplu? Bun, dar nu ați ajuns încă acolo. Acum luați acel exemplu și întrebați-vă: “cum aș putea întreba asta pe Google?”.

Vă dăm un indiciu: este mai probabil ca prospecții dvs. să caute pe Google “ce se întâmplă într-un caz de vătămare corporală” decât “răspunderea și compensația financiară pentru dreptul de vătămare corporală”.

Cum să atragi noi clienți – Marketing de conținut pentru avocați și firme de avocatură

Următorul pas în procesul de Localizare este producerea și distribuirea de conținut cu valoare adăugată. Atrageți clienții dvs. oferindu-le informații utile.

Amintiți-vă de întrebarea: “Cât de util sunteți pentru potențialii clienți înainte ca aceștia să aleagă să vă angajeze?”. Ei bine, conținutul este locul în care vă faceți util. Aceasta este strategia ta pe termen lung pentru a obține mai mulți clienți folosind marketingul de conținut.

Da, site-ul dvs. este plin de conținut. Dar conținutul poate deveni mult mai interesant – și mult mai practic – pentru prospecții dvs.

Îți place să completezi fișe de lucru? Să bifați liste de verificare? Ați descărcat vreodată o carte sau o listă de resurse?

Exemple de strategii de marketing de conținut pentru avocați care vor crește numărul de clienți potențiali

Acestea sunt exemple de tipuri de conținut pe care ar trebui să le creați pentru potențialii dvs. clienți. Și nu vorbim despre liste de verificare pentru magazinul alimentar. Nu, vorbim despre conținut valoros care răspunde la întrebările pe care le au potențialii tăi clienți.

Să spunem că sunteți experți pe probleme de divorț. Aveți clienți care sunt în conflict, nu se înțeleg la partaj, sunt copleșiți de hârtii și de o sumedenie de proceduri juridice. Așa că ei caută răspunsuri și caută pe Google: “Ce presupune un proces de divort?”.

Acolo ar trebui să apară blogul tău. Google vede că ai scris un articol exact despre acest subiect. Iar în acel articol, oferiți o listă de verificare gratuită cu toți pașii pe care ar trebui să-i urmeze și cu toate documentele necesare.

Poți să-i dai aceste resurse să le descarce, dar îi ceri numele și adresa de email. Pe partea de email, poți să creezi relații și este doar o chestie de statistici și timp până vei obține clienți noi.

marketos marketing pentru avocati

În termeni de bază, acesta este modul în care obțineți mai mulți clienți folosind marketingul de conținut. Cea mai mare parte a procesului de cumpărare se face prin cercetare online înainte de un apel, așa că trebuie să te faci util tuturor acelor potențiali clienți care încă “își fac temele”. Oferiți-le valoare și ajutați-i pe parcursul procesului, astfel încât să își amintească de dvs. atunci când vor fi în sfârșit pregătiți să cumpere.

Cum să obțineți clienți rapid ca un avocat nou – Google Ads, Facebook Ads și Instagram Ads

În mod obișnuit, avocații își obțin clienții prin următoarele mijloace:

  • Recomandări din partea familiei și a prietenilor
  • Căutări online
  • Recomandări de la alți avocați
  • Directoare cabinete de avocatură

Dar, în 2021, vremurile s-au schimbat și sunt necesare moduri mai agresive de informare (prin metode de intrare).

Site-ul dvs. va urca în rezultatele de căutare dacă veți face SEO corect, dar acest lucru va dura ceva timp. Dacă sunteți un avocat nou și doriți să obțineți primii clienți, o puteți face prin intermediul unor canale de marketing.

Ce puteți face pentru a maximiza rapid rezultatele?

Poți să plătești pentru a ajunge în top și nu este nicio rușine în acest sens. Toate tipurile de entități comerciale – mari și mici – își fac publicitate aici prin intermediul Google Ads.

marketing pentru avocati

După cum observi deja sunt firme care fac promovare pe un cuvânt căutat. Acest lucru nu trebuie să te înspăimânte. Este loc pentru toată lumea, se plătește la click, iar cu un buget corespunzător și tu poți fii acolo.

Știți cum funcționează acest lucru, dar poate că nu ați făcut toate calculele:

Primele trei sau patru rezultate ale căutării pe Google sunt anunțuri publicitare furnizate prin intermediul Google Ads. Aceste companii concurează pentru a atrage atenția potențialilor clienți. Jocul este simplu: dacă site-ul dvs. funcționează bine în ceea ce privește convertirea vizitatorilor în apeluri telefonice și cereri online pentru mai multe informații, există un arbitraj simplu. De exemplu, pentru fiecare 1.000 de lei investiți în marketing digital pentru o firmă de avocatură, voi obține în medie 4-5.000 de lei în servicii plătite. În special pentru avocați, există unii la care serviciile oferite sunt mult mai scumpe de atât.

O investiție de 1.000 de lei pentru un angajament de 4.000 de lei poate părea scump, dar care este alternativa? Să continui să te descurci cu recomandări sporadice care se scurg? Nu. Acesta este modul de a crește în mod sistematic. Acei avocați care știu, înțeleg asta. Apoi nu uita, un client mulțumit va aduce minim alți 2 clienți în timp. Ar trebui să calculezi și acest beneficiu.

Înainte de a angaja o companie bună de marketing care să se ocupe de acest lucru pentru dumneavoastră, asigurați-vă că vă calculați cifrele:

Cât valorează clientul meu tipic pentru firma mea?
Cât de mult sunt dispus să investesc pentru a obține un nou client?

La fel ca un agent de bursă experimentat, cunoașterea cifrelor vă va ajuta să aveți o mână sigură și să luați decizii mai bune.

Cum noii aduc noi clienți într-o firmă de avocatură – Social Media Marketing

Acesta este un subiect controversat. Unele firme de marketing vor prezenta social media ca și cum ar fi cel mai tare lucru. Dar realitatea este că social media nu produce rezultate spectaculoase pentru avocați.

Gândiți-vă la asta în felul următor… oamenii folosesc Google atunci când au nevoie de ceva (cum ar fi serviciile juridice), iar oamenii folosesc Facebook pentru divertisment. Furnizorii de servicii profesionale se promovează pe Google pentru a vinde servicii, iar Facebook pentru… ei bine, pentru branding, pentru a arăta că sunt oameni, nu afaceri fără chip.

Compania noastră recomandă folosirea Facebook doar pentru promovarea conținutului care transmite valoare și pentru poziționare.

Cum să atragi atenția unui potențial client care caută un avocat – Recenzii

Consumatorii au încredere în recenziile de pe Google și Facebook la fel de mult ca în recomandările prietenilor lor. Cu cât mai multe recenzii pozitive pe care le văd potențialii dvs. clienți, cu atât mai mare este probabilitatea ca serviciile dvs. să fie reținute.

Cereți-le clienților dvs. să posteze recenzii. Unii o vor face, alții nu, dar nu uitați niciodată să le cereți.

Pentru a le ușura sarcina de a lăsa o recenzie, trimiteți-le un link către lista în care doriți ca ei să lase o recenzie (Google și Facebook, oriunde), astfel încât să poată face clic pe el și să posteze o recenzie.

Aveți încredere în recenziile de pe Google și Facebook

În mod ciudat, Google face oarecum complicat să lași o recenzie, așa că aici este linkul către instrucțiunile în 4 pași despre cum să adaugi o recenzie pe Google.

În poza dată de mine mai sus, se vede cum un avocat pe drept comercial și fiscal a reușit să strângă 92 de recenzii. Și tu poți face acest lucru.

Site web de înaltă performanță

A avea un site web performant este un factor important care va avea un impact asupra succesului dumneavoastră. Dar cum se măsoară acest lucru?

Un site web neperformant convinge (convertește) mai puțin de 1% din toți vizitatorii să ridice telefonul și să sune. Și chiar dacă 1 din 3 sau 4 persoane cu care vorbiți devine clientul dvs., asta înseamnă că doar 0,25-0,33% din toți cei care vizitează site-ul web au încredere în dvs. pentru a se ocupa de problemele lor juridice.

Acum, un site web foarte performant poate converti până la 10% dintre vizitatori în apelanți. Și cu același raport de închidere de 1 din 4 folosit mai sus, asta înseamnă că 2,5% din toți vizitatorii site-ului web se transformă în clienți.

Dacă aveți 500 de vizitatori pe site-ul dvs. într-o lună, asta înseamnă 12-13 clienți noi.

Iată o listă de verificare a câtorva factori cheie care determină succesul site-ului dvs. web:

Un design competitiv. Da, judecăm o carte după copertă. Ce s-ar întâmpla dacă v-ați prezenta la o întâlnire într-un costum zbârcit? Site-ul dvs. trebuie să arate la fel de bine sau mai bine decât concurenții dvs.; în caz contrar, înainte ca aceștia să vorbească cu dvs., puteți fi perceput ca o opțiune mai puțin bună.

Vizitatorii doresc să fiți un expert (al lor) în rezolvarea problemelor. Site-ul dvs. îi convinge pe vizitatori că puteți rezolva problema lor specifică? Folosiți studii de caz și/sau recenzii care vorbesc despre expertiza dvs. în rezolvarea unor probleme precum cele pe care le au ei.

Experiența utilizatorului pe toate dispozitivele. Site-ul dvs. a fost conceput înainte de 2015? Atunci nu este optimizat pentru mobil. Având în vedere că mai mult de 70% din căutările pentru avocați se fac astăzi de pe dispozitive mobile, o experiență optimizată pentru mobil pentru avocați este o necesitate.

Viteză. Pur și simplu, un site care se încarcă lent este o experiență de utilizare proastă, iar o experiență de utilizare proastă duce la afaceri proaste (lente).

Potențialii clienți vor să se simtă în siguranță atunci când angajează un avocat. Site-ul dvs. transmite un mesaj autentic care este ușor de citit, de înțeles și cu care se poate relaționa? Cel mai bun mod de a relaționa este să oferiți informațiile pe care le caută potențialii clienți și să prezentați studii de caz și recenzii.

Iată la ce se rezumă…

Este o lume în care avocatul mănâncă avocatul. Iar avocații care știu cum să angajeze cele mai bune firme de marketing și să maximizeze rezultatele din marketingul firmei de avocatură și designul web obțin mai mulți clienți.

Aruncați o privire la obiectivele dvs. și la furnizorul dvs. de marketing. Se potrivește cu dumneavoastră? Sunteți potrivit pentru ei?

Asigură-te că angajezi experți și că îi faci responsabili. Cereți-le să vă raporteze lunar următorii indicatori:

Câți vizitatori au adus pe site-ul dvs.
Câți dintre vizitatori au luat legătura cu dvs.
Care a fost costul mediu al unui lead/oportunitate (CPL)

… și nu uitați să spuneți firmei de marketing câte dintre persoanele cu care ați vorbit au devenit deja sau se așteaptă să devină clienții dumneavoastră.

Dacă cifrele nu sunt acolo unde ar trebui să fie, vorbiți cu noi. Vă vom aduce mai mulți clienți cu un plan care ia în considerare toate părțile marketingului digital pentru firmele de avocatură.

Care este obiectivul tău astăzi?

1. Angajați-ne pentru a vă dezvolta compania

Am generat zeci de milioane pentru clienții noștri, folosind metodologia noastră CRE unică ™. Pentru a descoperi cum vă putem ajuta să vă dezvoltați afacerea:

2. Află cum să faci conversia

Răsfoiți articolele publicate pe blogul nostru, care conțin un număr uimitor de instrumente și tehnici utile. Mulți cititori ne spun că și-au dublat vânzările urmând sfaturile din aceste articole.

3. Contactează-ne

Ajutăm companiile din întreaga țară, așa că programează o sesiune GRATUITĂ cu unul dintre experții noștri!

 

Despre noi și blog

Suntem o companie de promovare online care are misiunea de a obține profituri mari pentru clienții nostri. Folosim o metodologie unică care produce creștere, chiar din prima lună.

Ai o afacere online?
Programează o sesiune strategică gratuită

Unul dintre experții noștri va discuta cu tine timp de o ora despre obiective de conversie și îți va sugera strategii care vor maximiza profiturile.

(Informațiile pe care le vei afla valorează mii de )