Studiu de caz agenție de turism

Agenție de turism cu vânzări mari în pandemie

www.travelplanner.ro

2100

Hoteluri și destinații

464 ROAS

Facebook Ads

42 ROAS

Google Ads

SUMAR

Marketos a început colaboarea cu aceasta agenție de turism în septembrie 2019 pe partea de consultanță legată de strategia de vânzări, de optimizare pagină de produs și checkout cât și găsirea de soluții pentru reducerea redundanței (a numărului de clickuri până când se finalizează rezervarea). Toate acestea având ca obiectiv creșterea ratei de conversie, cât și oferirea unei experiențe de utilizare crescute. Practic ratele de conversie după realizarea modificărilor au crescut de la 0.6 la 1.5% deci a fost o creștere de peste 250% în conversii, iar in anul 2021 deja este chiar peste 2% in sezon.

Aceasta agenție de turism serverște clienții săi B2C, ajutându-i să rezerve camere de hotel și vacanțe pe timp de vară în Bulgaria, Grecia și Turcia. Una dintre dorințele principale ale CEO-ului a fost ca în acțiunile pe care le întreprindem mereu să punem oamenii pe primul loc și să avem grijă de experiența utilizatorului pe site. Am lucrat la paginile de produs, la paginile de checkout, regândit strategia de email marketing, Google Ads și Facebook Ads.

Testimonial Client

“In perioada de vara cu aceasta pandemie si incertitudine, sincer, nu ma asteptam sa vindem vacante. Echipa Marketos a realizat minuni. Vanzarile online venite in agentie din platforma online pe lunile iulie si august au fost mai mari decat puteam noi procesa in agentie comenzile. Recomand Marketos.ro“

PREZENTARE GENERALĂ

Clientul este o agenție de turism din România.

Problema - rate de conversie mici și potențial neexploatat

Clientul și-a dat seama că dacă dorește să scaleze această afacere trebuie să facă schimbări majore la site și să îmbunătățească strategia de abordare a marketingului online. A apelat la Marketos pentru realizarea acestora. În urma unei analize, am indetificat oportunități majore de optimizare a ratelor de conversie în paginile de produs și pe zona de checkout. De asemenea strategia de email marketing nu exista, am construit una bazată pe o parte ce ține de automatizare (utilizatorii abonați primesc o serie de emailuri în funcție de activitatea pe site) cât și regândirea integrală a campaniile de newsletter.

Pe partea de Facebook și Google au fost indentificate lacune majore care nu erau exploatate de alți jucători de pe piață și care au dus la rezultate incredibile.

Vânzările în pandemie au fost mai mari decât capacitatea de procesare și livrare

O dată cu lansarea campaniile, vânzările au fost așa mari, de efectiv a trebuit să limităm bugetele și chiar să oprim reclamele. Clientul nu putea face față la volumul de rezervari pe partea de vacanțe. Creșterea a fost peste așteptări.

SOLUȚIA PE PARTEA DE PROMOVARE GOOGLE ȘI FACEBOOK & INSTAGRAM

Gestionarea campaniei la scară largă

Marketos a restructurat campaniile clientului, a indetificat și exploatat la maxim lacune din piața de turism din România.

Identificarea produselor tractor

Au fost identificate produsele cu cel mai mare potențial, iar bugetul pe promovarea acestora a crescut.

Analiza și concluziile datelor

Prin analizarea continuă a datelor primite și prin folosirea tehnologiilor avansate de automatizare, Marketos a reușit să optimizeze foarte rapid campaniile, să ajusteze constant bidurile, ca ROAS-ul să fie cât mai mare.

CONCLUZIE

Facebook ROAS 464, Google ROAS 42

DORIȚI REZULTATE CA ACESTA?

Marketos configurează și gestionează cu succes campaniile de promovare pe Google, Facebook & Instagram, Email Marketing pentru a ajuta companiile de comerț electronic să obțină o creștere dinamică, fără a se îngrijora de rentabilitatea investiției.