Studiu de caz Centrul Medical

Centru Medical nou înfințat

800-1100

Programări Lunare

25 Ron

Cost pe programare

2.4%

Rată de conversie Google Ads

SUMAR

Obiectivele care ne-au implicat pe noi au fost:

  1. Elaborarea arhitecturii site-ului - finalizat
  2. Elaborarea unei strategii de promovare online multichannel și omnichannel - finalizat
  3. Stabilirea bugetelor de marketing pe 6 luni - finalizat
  4. Rată de conversie minim 1% în primele 6 luni - avem o rată mai mare chiar din prima lună, ne menținem la 2.4% rată de conversie.
  5. Minim 150 de programări pe lună venite din online în primele 3 luni, 250 - lunile 3-6 - am depășit, chiar din prima lună, am avut 320 programări în prima lună și asta doar din Google, în Februarie - au fost 480 de programări doar din Google, iar la nivel de clinică peste 700, pentru că s-au deschis două noi canale Facebook și Youtube. Am depășit aceste așteptări din prima luna, iar după 6 luni, doar din Google sunt peste 1000 de programări lunare.

SOLUȚIA

Promovare Google

Pe partea de Google ne-am focusat foarte mult pe campaniile de Google Search. Reclamele pe care le-am realizat au scor de calitate de 9 sau 10 din 10, iar acest lucru ne permite să targhetăm primul loc în afișări la un cost destul de mic. Pe secțiile pe care dorim să le promovăm suntem primii ca prezență, ceea ce aduce foarte mult trafic relevant în clinică.

Costul unei programări este aproximativ 25-26 lei. Valoarea medie a serviciilor medicale achiziționate de un pacient depășește 300 lei, deci costul cu achiziția unui client este sub 8%, ceea ce este destul de mic, având în vedere că un procent important dintre aceștia vor reveni.

Promovare Facebook

Pe partea de Facebook am realizat campanii de branding și campanii de geotargheting pe distanță de 6 km în jurul clinicii. Se lucrează la realizarea conținutului pentru a promova fiecare secție separat.

Îmbunătățirea ratelor de conversie

Aproape toate paginile au elemente de conținut care sunt testate prin teste A/B folosind Google Optimize. Obiectivul este să reușim să creștem ratele de conversie la peste 3% în următoarele 6 luni.

Youtube

Strategia de Youtube este în desfășurare. Săptămânal se încarcă minim 1 video.

 

CONCLUZIE

Chiar dacă începi o afacere nouă, nu știe nimeni de tine, poți avea rezultate foarte bune chiar de la lansare. Trebuie să ai în vedere întotdeauna aceste trei elemente: trafic - rate de conversie - retenție, iar mesajul să fie unitar pe toate canalele. Dacă respecți acest lucru ai succes foarte rapid.

DOREȘI REZULTATE CA ACESTA?

Marketos configurează și gestionează cu succes campaniile de promovare pe Google, Facebook & Instagram, Email Marketing, SEO, Optimizare Rate de Conversie și Retenție pentru a ajuta companiile să obțină o creștere rapidă și sustenabilă, fără a se îngrijora de rentabilitatea investiției.