Studiu de caz Centrul Medical Anastasios Cluj

Centru Medical nou înfințat, deschis în Decembrie 2020

320-479

Programări Google Ianuarie și Februarie

25 Ron

Cost pe programare

2.4%

Rată de conversie Google Ads

SUMAR

Centrul medical Anastasios a fost deschis cu scopul de a crea un nou concept în domeniul îngrijirilor ambulatorii din Romania, ridicând standardul serviciilor medicale la un nivel superior. Primul centru medical a fost deschis oficial în Cluj în data de 8.12.2020, urmând ca în anul 2021 să fie deschise centre și în alte localități.

Datorită pandemiei, promovarea până în această dată 1.02.2021 se face doar online.

Obiectivele care ne-au implicat pe noi au fost:

  1. Elaborarea arhitecturii site-ului clinica-cluj.anastasios.ro - finalizat
  2. Elaborarea unei strategii de promovare online multichannel și omnichannel - finalizat
  3. Stabilirea bugetelor de marketing pe 6 luni - finalizat
  4. Rată de conversie minim 1% în primele 6 luni - avem o rată mai mare chiar din prima lună, ne menținem la 2.4% rată de conversie.
  5. Minim 150 de programări pe lună venite din online în primele 3 luni, 250 - lunile 3-6 - am depășit, chiar din prima lună, am avut 320 programări în prima lună și asta doar din Google, în Februarie - au fost 480 de programări doar din Google, iar la nivel de clinică peste 700, pentru că s-au deschis două noi canale Facebook și Youtube.

SOLUȚIA

Promovare Google

Pe partea de Google ne-am focusat foarte mult pe campaniile de Google Search. Reclamele pe care le-am realizat au scor de calitate de 9 sau 10 din 10, iar acest lucru ne permite să targhetăm primul loc în afișări la un cost destul de mic. Pe secțiile pe care dorim să le promovăm suntem primii ca prezență, iar asta se poate vedea în imaginea de mai jos.

Acest lucru a dus la următoarele rezultate:

 

După cum se observă costul unei programări a fost aproximativ 25-26 lei. Valoarea medie a serviciilor medicale achiziționate de un pacient depășește 300 lei, deci costul cu achiziția unui client este sub 8%, ceea ce este destul de mic, având în vedere că un procent important dintre aceștia vor reveni.

De asemenea se observă că în luna Februarie numărul de programări a crescut, în special datorită optimizării reclamelor.

Promovare Facebook

Pe partea de Facebook am realizat campanii de branding și campanii de geotargheting pe distanță de 6 km în jurul clinicii. Se lucrează la realizarea conținutului pentru a promova fiecare secție separat. O parte din acesta este deja pus în reclame și se poate vedea aici.

Trebuie să fiți logat cu Facebook pentru a vedea!

Îmbunătățirea ratelor de conversie

Aproape toate paginile au elemente de conținut care sunt testate prin teste A/B folosind Google Optimize. Obiectivul este să reușim să creștem ratele de conversie la peste 3% în următoarele 6 luni.

Youtube

Strategia de Youtube este în desfășurare. Săptămânal se încarcă minim 1 video.

Poți vedea canalul de Youtube aici.

După cum se poate vedea, într-un timp foarte scurt video-urile au realizat mii de urmăriri.

CONCLUZIE

Chiar dacă începi o afacere nouă, nu știe nimeni de tine, poți avea rezultate foarte bune chiar de la lansare. Trebuie să ai în vedere întotdeauna aceste trei elemente: trafic - rate de conversie - retenție, iar mesajul să fie unitar pe toate canalele. Dacă respecți acest lucru ai succes foarte rapid.

DOREȘI REZULTATE CA ACESTA?

Marketos configurează și gestionează cu succes campaniile de promovare pe Google, Facebook & Instagram, Email Marketing, SEO, Optimizare Rate de Conversie și Retenție pentru a ajuta companiile să obțină o creștere rapidă și sustenabilă, fără a se îngrijora de rentabilitatea investiției.