Studiu de caz magazin online

Cum un magazin online de retail dedicat copiilor a avut creștere a încasărilor cu 92%

Magazinul Online este Bebeke.ro

2400

Produse în catalog

92%

Creștere venituri

8 ROAS

Google Ads

SUMAR

Marketos a preluat campaniile PPC inițiale ale clientului pentru că acestea au generat un volum de vânzări redus. După cum se vede în datele de mai jos, creșterea la sfârșit de an a fost de 92%.

CEO-ul companiei client a decis să colaboreze cu Marketos deoarece nu au reușit să gestioneze și să mărească rentabil volumul de bani cheltuiti pe reclame și în același timp să mențină rata de rentabilitate.

Marketos a început lucrul la setare cont Google Ads și Google Shopping în decembrie 2019, ca din aprilie să preia toată partea de marketing online a companiei (contul de Facebook Ads, serviciul de Email Marketing, strategia de campanii). Rezultatele finale au generat o creștere cu 92% a încasărilor.

Testimonial Client

“Am avut rezultate excelente cu Marketos. Marian și echipa sa sunt extrem de concentrați pe obiectivele noastre, iar comunicarea este excelentă. Obiectivul nostru la începutul anului 2020 a fost să avem o creștere de aproximativ 30%. Suntem foarte mulțumiți că această creștere a fost depășită, mai ales în pandemie.“ Eduard, CEO bebeke.ro

PREZENTARE GENERALĂ

Clientul este un retailer de îmbrăcăminte, jucării și accesorii pentru copii din România.

Problema - potențialul neexploatat

Clientul a configurat campanii pe Google în 2018 pentru a testa piața. Aceștia operează pe o piață competitivă, deci, în mod firesc, au trebuit să urmărească atent marja lor.

Acest lucru a determinat comerciantul cu amănuntul să adopte o abordare prudentă în ceea ce privește câte produse promovează și cât sunt dispuși să plătească pentru fiecare click.

Și-au stabilit sumele licitate la nivel foarte mic pentru toate produsele, pentru a se asigura că reduc la minimum riscul de a pierde bani.

Clientul nu a reușit să își scaleze campaniile inițiale

Rezultatele inițiale au fost încurajatoare, cu toate acestea, atunci când au încercat să extindă campania, s-au confruntat cu probleme, așa că au revenit la abordarea ofertei reduse.

CEO-ul companiei, a înțeles potențialul pe care Google îl avea, totuși, gestionarea campaniilor într-un mod eficient ar fi fost aproape imposibilă fără automatizare și resurse interne dedicate.

Atunci a început să caute o agenție bazată pe date, care să le poată duce campaniile la nivelul următor și ne-a ales pe noi, Marketos.

SOLUȚIA

Gestionarea campaniei la scară largă

Marketos a restructurat campaniile clientului și a creat un script care să adauge în mod constant și automat produse noi în campanie - ceea ce ar consuma manual foarte mult timp, mai ales că numărul de produse se tot mărea.

Identificarea produselor tractor

Au fost identificate produsele cu cel mai mare potențial, iar bugetul pe promovarea a acestora a crescut. Una dintre metodele pilon folosite, este metoda Pareto (80% din vânzări trebuie să fie aduse de 20% din produse).

Analiza și concluziile datelor

Prin analizarea continuă a datelor primite și prin folosirea tehnologiilor avansate de automatizare, Marketos a reușit să optimizeze foarte rapid campaniile, să ajusteze constant bidurile, ca ROAS-ul să fie cât mai mare.

Rezultatele pe Google Ads pe anul în curs sunt următoarele:

După cum se observă ROAS-ul este 8, iar rata de conversie una foarte mare 2.31%

Facebook Ads

Din aprilie 2020, marketos a preluat și contul de Facebook Ads 

Rezultatele pe anul în curs sunt următoarele:

Chiar dacă pe Facebook s-a testat foarte mult, ROAS-ul s-a menținut la peste 7.

Datorită pandemiei de Sars Covid 2 au fost probleme cu asigurarea stocurilor, practic se vindea mai rapid decât se putea aproviziona, ceea ce a dus la oprirea și micșorarea bugetelor luni bune. Din acest motiv, Marketos consideră că în condiții normale creșterea ar fi fost cu cel puțin 50% mai mare.

Rate de Conversie

Marketos lucrează de asemenea la îmbunătățirea ratelor de conversie pe site, iar acestea au crescut cu peste 30% în anul 2020 depășind pragul de 2% rata de conversie. Am îmbunătățit continuu paginile de produse, schimbat tema site-ului, îmbunătățit navigația și filtrele.

Rate de Retenție

Marketos se ocupă de asemenea de tot procesul de Email Marketing și Automtizări. Există peste 15 Segmentari ale bazei de date de emailuri si peste 8 automatizări de emailuri care pleacă automat în funcție de tipul acțiune al utilizatorului pe site. Veniturile generate de emailuri erau de aproximativ 15% în luna decembrie a anului 2020, dar se urmărește atingerea a 20-25% în medie pe anul 2021, iar rata de întoarcere a clienților trebuie să atingă 20% în 2021.

CONCLUZIE

Vânzările pe 2020 au crescut cu 92%, iar obiectivul pe anul 2021 este să creștem această afacere cu 120%

DOREȘTI REZULTATE CA ACESTA?

Marketos configurează și gestionează cu succes campaniile de promovare pe Google, Facebook & Instagram, Email Marketing pentru a ajuta companiile de comerț electronic să obțină o creștere dinamică, fără a se îngrijora de rentabilitatea investiției.

Te poți programa pentru o sesiune de o ora de consultanță gratuită.