Promovare Google Ads

Utilizatorii caută companii asemănătoare companiei dvs. Afișați-vă în căutările acestora. Dacă vedeți anunțul, și clienții potențiali îl văd. Difuzați anunțuri online cu Google. Atrageți clienți online. Plătiți doar pentru clic. Începeți.

Servicii de promovare Google (PPC) care dezvoltă afaceri

Marketos este o agenție PPC de top care se concentrează pe succesul dumneavoastră. Indiferent dacă doriți să creșteți conversiile, traficul către site-ul dvs. web sau ambele, serviciile noastre de gestionare PPC vă pot ajuta să vă atingeți obiectivele.

Marketos poate livra o campanie PPC personalizată pentru a vă ajuta să creșteți atât conversiile, cât și veniturile pentru compania dvs. cu serviciile noastre de gestionare PPC.

Sunteți gata să începeți cu publicitatea plătită? Contactați-ne online pentru a discuta cu un strateg experimentat din echipa noastră PPC despre cum să obțineți mai multe venituri cu anunțurile PPC.

Te înțelegem - uneori vrei să vorbești direct la sursă. Pentru a vorbi cu un specialist în marketing digital despre serviciile noastre de marketing, nu ezitați să ne sunați la: +40 747 099 238

Ce includ serviciile noastre de promovare Google (PPC)?

Când alegeți serviciile noastre de gestionare PPC pentru compania dvs., primiți o rezoluție la cheie pentru dezvoltarea, gestionarea și îmbunătățirea strategiei dvs. PPC. În plus, veți putea să vă asociați cu o agenție care aduce peste 10 de ani de experiență în gestionarea campaniei pay-per-click.

Obțineți o previzualizare a serviciilor noastre de gestionare a publicității PPC:

1. Vă oferim un reprezentant de cont dedicat

2. Construim o strategie PPC personalizată pentru afacerea, industria și obiectivele dvs.

3. Cercetăm până la 10000 de cuvinte cheie pentru campaniile dvs.

4. Direcționăm Google (inclusiv căutarea și afișarea), Bing și Gmail

5. Folosim inteligența artificială avansată pentru a cerceta strategiile publicitare ale concurenților

6. Dezvoltăm copii personalizate ale campaniei publicitare, pe care apoi le testăm pentru performanță

7. Gestionăm sumele cheltuite în mod strategic pentru a vă maximiza rentabilitatea. Avem grijă de banii dvs.

8. Optimizăm copierea, proiectarea și direcționarea actuală a anunțurilor pentru a îmbunătăți performanța

9. Monitorizăm și actualizăm setările contului pentru a asigura performanța PPC

10. Urmărim până la 100 de apeluri telefonice prin web

11. Oferim rapoarte periodice pentru a vă menține afacerea actualizată

12. Și altele!

Dacă aveți întrebări despre planurile și livrabilele noastre de gestionare a anunțurilor online, contactați-ne online.

promovare google ads

De ce este Marketos unul dintre cei mai buni furnizori de servicii de promovare Google (PPC)?

Prețuri transparente de gestionare a plății pe clic

Credem că pentru a forma o relație puternică cu clienții noștri, trebuie să fim transparenți - și asta include prețuri de gestionare a promovării prin Google (PPC).

Vrem să știți imediat dacă serviciile noastre sunt potrivite pentru dvs. pe baza costurilor de gestionare PPC și dorim, de asemenea, să vedeți defalcarea a ceea ce este inclus în fiecare plan.

Acest lucru creează, de asemenea, o rampă de conversație despre buget și despre ceea ce este inclus în fiecare dintre planurile noastre.

Obiectivele dvs. devin obiective noastre

Clienții noștri sunt considerați familie la Marketos. Pentru a obține cele mai bune rezultate posibile pentru afacerea dvs., facem din obiectivele dvs. obiectivele noastre și ne asigurăm că facem tot posibilul pentru ca toate campaniile realizate să atingă și chiar să depășească obiectivele propuse.

Când ești fericit, suntem fericiți.

Vă economisim timp prețios

Dacă sunteți în căutarea uneia dintre cele mai bune companii pay-per-click care vă vor gestiona complet campania, Marketos vă poate ajuta. Nu vă vom ajuta pur și simplu să scrieți copiile și să dispăreați, ci vă vom ajuta în fiecare etapă a procesului PPC.

Veți primi un manager de campanie dedicat, care vă va asculta și auzi solicitările, va elabora un plan de acțiune și vă va ține la curent cu succesul companiei dvs.

Vom dezvolta campania și strategia dvs., vom efectua cercetări și selecții avansate de cuvinte cheie și vom efectua chiar o analiză a industriei dvs. pentru a ne asigura că vizăm persoanele potrivite.

Ne vom ocupa de toate redactările pentru campania dvs. publicitară, vom testa performanța reclamei și vom dezvolta și modifica în mod continuu cuvintele cheie care fac parte din campania dvs.

Când vine vorba de campania dvs. PPC, o avem sub control.

Oferim raportare ROI transparentă

Am menționat anterior importanța analizei rezultatelor anunțurilor dvs. pentru a ne asigura că generați cât mai multe conversii și cât mai mult trafic posibil.

Nu vă faceți griji - ne vom ocupa și de asta.

Vă oferim analize pentru campaniile dvs., pagini de destinație de testare A / B și ne asigurăm că cuvintele dvs. cheie sunt eficiente pentru obținerea rezultatelor.

Vă vom informa cu privire la performanța campaniei dvs. la fiecare pas și vă vom oferi sugestii educate despre cum să procedați.

Creăm manual fiecare campanie doar pentru dvs.

Știm că fiecare afacere este diferită și asta înseamnă că fiecare afacere are nevoi diferite.

Asta înseamnă că fiecare campanie este realizată manual pentru a include elementele care vă interesează cel mai mult.

5 motive pentru care Promovarea pe Google (PPC) este extrem de benefică pentru afacerea dvs.

Există mai multe motive pentru care ar trebui să luați în considerare adoptarea unei campanii PPC pentru afacerea dvs. Nu numai că este o strategie eficientă pentru creșterea traficului către site-ul dvs., dar este rentabilă, extrem de direcționată și oferă rezultate rapide.

Dacă nu sunteți deja convins, să vorbim puțin mai mult despre fiecare.

1. Este un mod rentabil de a face publicitate

Promovarea Google - PPC este unul dintre cele mai rentabile moduri de a vă face publicitate. De ce, puteți întreba? Iată explicația.

Dacă faceți publicitate într-un ziar, la televizor sau pe un panou, plătiți pentru spațiul pe care îl ocupă anunțul dvs. Pentru câțiva centimetrii veți ajunge să plătiți sute sau chiar mii de euro.

PPC adoptă aceeași idee a unui anunț într-un ziar sau revistă, cu excepția cazului în care anunțul dvs. apare în motoarele de căutare. Acest lucru îi determină pe mulți oameni să creadă că trebuie să plătiți pentru acele afișări în rezultatele motorului de căutare, dar acesta este unul dintre avantajele imense ale PPC - NU!

În loc să plătiți pentru spațiul pe care îl ocupă anunțul dvs. în paginile cu rezultate, plătiți Google pentru anunț numai atunci când cineva face clic pe el.

Acest lucru face ca costurile de gestionare PPC să fie extrem de rezonabile, deoarece singura dată când plătiți Google este atunci când există un potențial serios de a face o vânzare. Spunem un potențial serios pentru o vânzare, deoarece anunțurile PPC sunt atât de direcționate, încât atunci când oamenii dau clic pe ele, sunt de obicei gata să cumpere un produs.

De fapt, vizitatorii PPC au 50% mai multe șanse să cumpere ceva decât vizitatorii care ajung pe site-ul dvs. organic.

Acesta este doar avantajul numărul unu al acestei strategii de marketing web.

2. Oferă rezultate rapide

Dacă căutați un alt motiv pentru a adopta o campanie de promovare Google (PPC), timpul necesar pentru a obține rezultate este fantastic.

Deoarece anunțurile încep să apară pentru cuvintele cheie vizate imediat ce faceți o ofertă pentru acel cuvânt cheie și aveți un scor de calitate excelent, nu este exclus să vedeți mai mult trafic către site-ul dvs. web în prima săptămână de la începerea campaniei dvs. de promovare Google (PPC).

Când vine vorba de alte strategii pe termen lung, cum ar fi SEO (optimizarea motorului de căutare) sau marketingul prin e-mail, poate dura câteva luni pentru a profita cu adevărat de avantajele - deși aceste beneficii sunt uimitoare și merită așteptate.

Cu toate acestea, dacă sunteți în căutarea unei strategii care să ofere rezultate rapide, promovarea Google (PPC) este strategia pentru dvs. Asigurați-vă că vă auditați campania de promovare Google (PPC) des pentru a fi siguri ca funcționează corect. 

3. Este hiper-targhetată

Al patrulea beneficiu al anunțurilor PPC este că sunt hiper-targhetate.

Multe tactici de marketing vă permit să utilizați targhetarea pentru a ajunge la cei mai calificați clienți, iar promovare Google (PPC) nu face excepție. De fapt, promovare Google (PPC) este una dintre cele mai vizate strategii disponibile.

Anunțurile dvs. vă permit să vă vizați publicul specific cu conținut specific care este cel mai valoros pentru ei.

Iată câteva moduri în care Google Ads vă permite să vă vizați publicul:

1. Date demografice: una dintre cele mai bune modalități de a vă viza clienții, direcționarea în funcție de public demografic vă permite să difuzați anunțuri în funcție de locația, sexul și chiar tipul de dispozitiv pe care îl folosesc pentru a căuta.

2. În funcție de zona de afișare: targhetarea specifică este una dintre cele mai eficiente modalități de a vă viza publicul. Acest lucru se datorează faptului că vă permite să ajungeți la clienți care au căutat produse și servicii oferite de magazinul dvs. Acest lucru vă permite să beneficiați de concurență, deoarece anunțurile dvs. apar - aproape intuitiv - pentru clienții care sunt cei mai interesați de produsele dvs. Anunțurile dvs. pot fi difuzate utilizatorilor care au achiziționat anterior ceva de pe site-ul dvs. sau utilizatorilor interesați de ceea ce vindeți.

3. Intenție personalizată: atunci când setați un public cu intenție personalizată în cadrul Google Ads, puteți alege cuvinte, fraze și cuvinte cheie care se raportează puternic la cei care sunt cel mai probabil să efectueze o achiziție pe site-ul dvs. web. Ca să nu mai vorbim, puteți adăuga și adrese URL ale site-urilor web, adrese URL ale conținutului YouTube și multe altele, pentru a vă ajusta și mai mult direcționarea.

4. Remarketing: una dintre cele mai benefice strategii PPC, remarketingul vă permite, în esență, să re-difuzați anunțurile utilizatorilor care au făcut click pe anunțurile dvs. înainte. Anunțurile de remarketing sunt extrem de benefice, deoarece vă păstrează afacerea și produsele în mintea clienților - în special a celor care erau aproape de a face o achiziție înainte.

5. Segmente de public similare: pentru a duce campania dvs. PPC cu un pas mai departe, puteți viza și segmente de public similare cu cele pe care le vizați cu campania de remarketing. De exemplu, dacă datele demografice generale ale listei dvs. de remarketing sunt femei în vârstă de 30 de ani și intenția este de a achiziționa loțiune care înmoaie pielea, ați putea difuza acest anunț și altor femei de 30 de ani - indiferent dacă au căutat pentru produsul dvs. Interesele și demografia lor similare declanșează anunțul atunci când vizați în acest fel.

6. Cuvinte cheie pentru conținut: direcționarea anumitor cuvinte cheie în conținutul anunțului dvs. permite ca anunțul dvs. să apară utilizatorilor care caută acel termen cheie. Lucrul minunat despre direcționarea cu cuvinte cheie este că le puteți schimba pentru a reflecta anotimpul, vacanța etc. Puteți crea manual cuvintele cheie pe care le utilizați pentru a viza o anumită intenție demografică sau de căutare.

 

4. Hrănește manual consumatorii cu o modalitate ușoară de conversie

Cu anunțurile de promovare Google (PPC), este ca și cum ai hrăni manual clienții cu o modalitate ușoară de a achiziționa unul dintre produsele dvs. Acest lucru se datorează faptului că după ce un utilizator face clic pe unul dintre anunțurile dvs., li se trimite o pagină de destinație.

O pagină de destinație include un element care îi determină pe utilizatori să facă următorul pas în procesul de cumpărare, fie că vă furnizează adresa lor de e-mail, fie chiar face o achiziție.

Indiferent de modul în care este configurată pagina dvs. de destinație, acesta este primul loc pe care îl va merge un utilizator după ce face clic pe anunțul dvs. - ceea ce creează ocazia perfectă de a vă “hrăni manual publicul” într-un mod ușor și “foarte digerabil“ pentru ca acesta să se convingă rapid de calitățile produsului sau serviciului pe care îl oferiți și să-l cumpere.

5. Crește veniturile

Anunțurile PPC vă pot crește veniturile - pur și simplu datorită traficului crescut către site-ul dvs. web, eficienței paginilor de destinație și costului de gestionare PPC.

Combinația acestor trei caracteristici cheie ale unui anunț PPC vă permite să vedeți o creștere imensă a veniturilor pentru afacerea dvs. și rapid.

De îndată ce câștigați o ofertă pentru un anunț din industria dvs., acele anunțuri sunt live - ceea ce înseamnă că pot fi difuzate utilizatorilor care caută cuvântul cheie pe care alegeți să îl vizați.

Anunțurile PPC vă asigură că preluați poziții valoroase în partea de sus a unei pagini cu rezultate, ceea ce vă ajută să câștigați mai mult trafic către site-ul dvs. web.

De fapt, în medie, 41% din clicuri merg în primele trei anunțuri plătite care apar pe paginile cu rezultatele motorului de căutare. Aceasta înseamnă că clicurile publicitare reprezintă aproape jumătate din clicurile efectuate pe prima pagină de rezultate.

De ce ar trebui să lucrați cu o agenție de promovare Google (PPC)?

Promovare pe Google (PPC) este un proces continuu - nu este doar o strategie „stabiliți-o și uitați-o” care capătă impuls în timp, ci necesită ajustări constante pentru a vedea cele mai bune rezultate.

Dacă sunteți proprietarul unei companii care își petrece timpul plătind salarii, comandând inventar și gestionând o afacere, este puțin probabil să aveți timp să derulați o campanie PPC.

Aici intervin agențiile. Angajarea unei agenții de promovare pe Google (PPC) pentru gestionarea campaniei dvs. este una dintre cele mai inteligente mișcări de afaceri pe care le puteți face, deoarece probabil că nu veți avea tot timpul necesar pentru a vă administra campania PPC.

Consultați câteva avantaje suplimentare ale angajării unei agenții de servicii de management PPC mai jos.

Treceți peste investiția în pregătirea unui angajat pentru a fi alfabetizat în toate lucrurile PPC

Ești expert în promovare Google (PPC)? Dacă nu ați mai studiat niciodată PPC, mai sunt multe de acoperit. Dacă doriți ca o campanie să aibă succes, este important să cunoașteți extrem de mult PPC, modul în care funcționează și diferitele strategii care fac parte dintr-o campanie.

Dacă nu ați studiat niciodată PPC până acum, este un lucru dificil de realizat - mai ales atunci când conduceți o afacere proprie.

O altă opțiune este de a instrui pe cineva din echipa dvs. să fie alfabetizat în toate lucrurile PPC - dar nici aceasta nu este cea mai bună opțiune, dacă nu doriți să fiți un singur angajat.

Când angajați o agenție de servicii de gestionare PPC, evitați să învățați sau să pregătiți pe cineva în PPC și puteți doar să lăsați profesioniștii!

Vă economisește timp

Când angajați o agenție de promovare Google (PPC), aceasta vă economisește o grămadă de timp.

Vă amintiți cum am menționat că devenim un expert? Acest lucru necesită timp și, dacă dvs. sau unul dintre angajații dvs. intenționați să faceți acest lucru, va consuma multe ore.

Ca să nu mai vorbim, promovarea  pe Google (PPC) este o strategie care trebuie monitorizată în mod constant și, dacă nu, este puțin probabil să vedeți rezultate.

Verificarea zilnică a unei campanii în timp ce conduceți o afacere poate fi o muncă dificilă, deci de ce să nu angajați pe cineva care să o facă pentru dvs.?

Obții exact ceea ce cauți

Dacă doriți să creați anunțuri PPC, să vizați anumite cuvinte cheie, să vizați anumite date demografice și să începeți o campanie de remarketing, o agenție va înțelege.

O agenție PPC vă va putea oferi exact ceea ce căutați în ceea ce privește o campanie de promovare Google (PPC) și vă va asigura că vedeți rezultate.

DISCLAIMER: Nu orice agenție PPC este una bună. Este important să vă amintiți să faceți cercetările pentru a vă asigura că agenția pe care o alegeți oferă toate opțiunile de strategie pe care doriți să le includeți în campanie

Întrebări frecvente

 

Cât costă promovarea pe Google?

Costul mediu pe clic în Google Ads este între 0.5 și 1 Leu în Rețeaua de căutare. Suma CPC medie din Rețeaua de display este sub 1 Leu. Cele mai scumpe cuvinte cheie din Google Ads costă peste 50 de Lei pe clic.

Cât costă să apari primul în căutări?

Depinde de interesul pe cuvântul căutat. Prețul variază între 0.5 Lei pe clic, până la peste 50 Lei pe click. Nu întotdeauna este rentabil să fii primul.

Ce venituri îmi poate aduce promovarea Google?

Promovarea Google este foarte rentabilă. În România, în medie, afacerile sunt profitabile dacă fiecare leu investit produce vânzări de minim 4 lei.

Care este bugetul minim pentru promovarea Google?

Recomandăm un buget de minim 400-500 Euro pe lună pentru promovarea pe Google. Pentru sume mai mici rezultatele nu au un impact major nici chiar pentru o afacere mică.

Avem suficientă experiență pentru a crea campanii câștigătoare pe Google Ads. Citește studiile noastre de caz.

Contactați-ne pentru o sesiune strategică gratuită

Dorim să vă dublăm afacerea online

Plătiți doar performanța