Promovare pe Facebook 2019: Respectă cele 12 Reguli de Bază

No Comments

Promovare Facebook

Fiecare afacere mică ar trebui să fie pe Facebook. Cu mai mult de 2,27 miliarde de utilizatori lunari în întreaga lume și cu peste 11 milioane de utilizatori în România, firmele mici sau mari, pot utiliza Facebook în mai multe moduri de a promova serviciile, de a spori asistența pentru clienți și de a stimula creșterea și recunoașterea brandului.

Utilizarea Facebook pentru afaceri poate părea dificilă, deoarece regulile și algoritmii săi se schimbă frecvent. Cu toate acestea, cu strategiile potrivite, Facebook este unul dintre cele mai bune instrumente pentru vizarea unui anumit public prin campanii plătite. Știe multe despre utilizatorii săi (mai mult decât am crezut noi vreodată) și folosește aceste informații în avantajul dvs. atunci când achiziționați reclame.

Iată cum puteți crea o pagină Facebook și să o utilizați în avantajul dvs.

 

Creați o pagină Facebook

 

Primul pas este crearea unei pagini Facebook pentru afacerea dvs. – nu a unui profil Facebook. Un profil este un cont personal de Facebook care este conceput pentru a împărtăși informații personale și fotografii cu prietenii și familia. Paginile sunt profiluri publice care permit întreprinderilor și persoanelor publice să se conecteze cu fanii și clienții. Utilizatorilor trebuie doar să le placă o pagină pentru a începe să vadă actualizări din pagină în fluxul lor de știri.

Pentru a crea o pagină de afaceri Facebook, trebuie să aveți un profil personal și să urmați instrucțiunile de pe ecran ale Facebook. Când creați o pagină, Facebook vă va pune câteva întrebări, cum ar fi o categorie pentru a descrie pagina, numele companiei, adresa și numărul de telefon. Aveți, de asemenea, opțiunea de a încărca profilul și fotografiile de acoperire.

Este important să includeți toate informațiile pe care le puteți, astfel încât clienții să poată recunoaște cu ușurință pagina dvs. și să poată găsi informațiile despre afacerea dvs.

 

Secțiuni de pagini

 

Există o serie de secțiuni pe care le puteți adăuga pe o pagină de Facebook, dar nu fiecare secțiune va fi o potrivire pentru afacerea dvs. Iată câteva secțiuni pe care ar trebui să le luați în considerare adăugarea.

Despre/About: secțiunea Despre este una dintre cele mai importante părți ale paginii tale de Facebook. Ar trebui completat cu adresa, datele de afaceri, informațiile de contact, orele și adresa URL a site-ului. Mulți oameni merg online pentru a găsi informații specifice despre o afacere; nu lăsați clienții dvs. potențiali să mențină această pagină goală.

Comunitate/Community: pagina Comunității este afișarea postărilor, fotografiilor și videoclipurilor clienților. Clienții se pot conecta la pagina dvs. aici. Aceasta este o zonă excelentă pentru ca publicul tău să interacționeze și să afle mai multe despre compania ta.

Evenimente/Events: Puteți crea pagini de evenimente și puteți promova evenimente viitoare în această secțiune. După ce creați un eveniment pe Facebook, puteți invita oamenii și puteți împărtăși informații specifice despre toate într-un singur loc.

Acasă/Home: Această secțiune este în care se află toate actualizările și postările dvs. Aceasta este și prima pagină pe care utilizatorii o văd când vă vizitează pagina.

Informații și anunțuri/Info and Ads: această secțiune este concepută pentru a adăuga transparență paginii tale. Afișează adepților tăi orice anunțuri Facebook pe care le difuzați în prezent.

Oferte/Offers: puteți posta reduceri sau oferte din această secțiune. Acesta este un mod ușor de a încuraja oamenii să vină pe pagina ta de Facebook. Spuneți clienților să le placă pagina dvs. și să găsească o ofertă la ea.

Fotografii/Photos: fila Fotografii prezintă albumele de fotografii pe care le-ați postat în cronologia dvs.

Postări/Posts: Această secțiune arată toate postările dvs., inclusiv fotografiile din cronologie și actualizările.

Recenzii/Reviews: în fila Recenzii, clienții pot scrie o recenzie și pot indica dacă ar recomanda afacerea dvs. Evaluările apar în partea de sus a paginii. În timp ce puteți ascunde fila Recenzii, vă poate oferi feedback valabil pentru dvs. și urmașii dvs. Recenziile ajută la verificarea afacerii dvs. și ușurează clienților să vă recomande produsul sau serviciile.

Servicii/Services: puteți prezenta serviciile dvs. pe această pagină. Puteți adăuga o fotografie cu specialitatea dvs., numele acesteia, prețurile, descrierea și durata.

Cumpărați/Shop: puteți adăuga inventarul dvs. pe această pagină, iar utilizatorii vă pot cumpăra produsele direct de pe Facebook. Vânzările sunt trimise în contul dvs. Bancar.

 

Cele mai bune practici Facebook

 

După ce ați creat pagina de Facebook a afacerii dvs., începe adevărata provocare. Ar trebui să creezi conținut în mod regulat și să te angajezi în conversații cu cei care îți dau like. Iată cum să  utilizați pagina pentru a vă comercializa produsele și serviciile.

  1. Răspundeți la mesaje

Cu Facebook Messenger, puteți răspunde clienților ca afacere. Inbox-ul dvs. este situat în partea de sus a paginii dvs. atunci când vă conectați ca administrator de pagină.

Facebook Messenger este un instrument foarte bun de comunicare, iar clienții se așteaptă să îl folosești. De fapt, Facebook urmărește ratele de răspuns și orele paginilor de lucru, astfel încât clienții să știe cât de repede pot aștepta un răspuns. Facebook Messenger este atractiv pentru clienți, deoarece se așteaptă la un răspuns rapid și multe persoane sunt mai confortabile să chatuie în direct decât să sune.

Messenger dispune de mai multe instrumente și actualizări noi, care ușurează brandurile să se angajeze cu clienții de pe platformă, inclusiv procesarea limbajului natural pentru chat-urile Messenger.

Conform unui articol din New York Times din ianuarie 2019, Facebook își face planuri de a îmbina Facebook Messenger, mesajele Instagram și WhatsApp pentru a crea o platformă de mesagerie unificată. Acest plan ar face posibil ca utilizatorii din cele trei aplicații să comunice între ei și veți putea să vă conectați cu clienții dvs. în toate aplicațiile.

  1. Utilizați informații utile pentru a determina succesul campaniilor dvs.

Facebook Insights este un instrument de analiză. Este gratuit de utilizat și afișează date despre acțiunile întreprinse, afișările pe pagini, numărul de persoane pe care le-ați atins, numărul de angajări post și multe altele. Aceste informații vă pot ajuta să măsurați eficiența campaniilor sociale și cum să vă îmbunătățiți postările.

  1. Folosiți instrumentele de publicare și programați postările în viitor

Puteți utiliza instrumentele de publicare Facebook pentru a programa postări pentru a merge live în viitor. Puteți, de asemenea, să creați videoclipuri, să faceți publicitate afacerii dvs., să promovați un eveniment, să faceți o ofertă, să scrieți o notă și să postați aplicații de angajare pe pagina dvs. de Facebook.

Este important să postați regulat – cel puțin de două ori pe săptămână. Dacă descoperiți că petreceți prea mult timp pe Facebook în fiecare zi, încercați instrumente terțe de gestionare a rețelelor de socializare, precum Hootsuite sau Buffer. În timp ce crearea și programarea mai multor postări necesită timp în avans, folosirea acestor program vă economisește timp pe termen lung. Puteți folosi și optiunea de programare din Facebook.

  1. Cunoaște-ți publicul țintă

Facebook are instrumente excelente de direcționare. Când promovați o postare, puteți viza anumite varste, sexe, locații și grupuri de interese. Pentru a avea anunțuri de succes, trebuie să știți cui încearcați să vindeți mai întâi. După ce vă cunoașteți publicul țintă, utilizați instrumentele de direcționare pe care le oferă Facebook.

  1. Fii personal, nu doar vânzător

Chiar dacă ați creat o pagină Facebook de afaceri pentru a vă conecta cu clienții și, în cele din urmă, pentru a face vânzări, publicul dvs. nu vrea să vadă reclame. Încercați să creați postări Facebook personalizabile și antrenante. [Înrudit: Cum să utilizați social media pentru a crește vânzările]

  1. Oferă cadouri și concursuri

Este dificil să conduci trafic organic pe Facebook, dar rularea regulată a cadourilor și concursurilor ajută. Înainte de a crea un concurs sau un cadou, asigurați-vă că înțelegeți și respectați regulile Facebook. Dacă nu respectați legile corespunzătoare, puteți avea probleme juridice. Regulile le poți  gasi aici.

  1. Creați și faceți publicitate evenimentelor

Puteți crea evenimente ca afacere pe Facebook. Puteți invita pe oricine la aceste evenimente și să plătiți în plus pentru a le promova într-un public vizat pe Facebook. Evenimentele pot fi o modalitate distractivă de a vă angaja publicul și de ai transforma în clienți.

  1. Sharuiți conținut relevant din alte surse

Poate fi destul de obositor pentru a crea și sharui doar conținut de calitate, dar este un lucru pe care trebuie să-l luați în considerare. Este mult mai indicat să realizați postări de calitate care primesc like-uri, comentarii și shareuri, chiar dacă acestea sunt mai rare, decât multe și care crează puține reacții.

  1. Să aveți conversații

Nu publicați o postare și apoi nu deschideți Facebook o săptămână. Creați și distribuiți postări pentru a vă angaja în discuții cu publicul dvs. Răspundeți la comentarii, întrebări și îngrijorări. Dacă aveți conversații cu publicul dvs., acesta este mult mai probabil să devină client.

În ianuarie 2018, Facebook a anunțat că a făcut modificări majore în algoritmul său de informare. Cu această schimbare, Facebook acordă prioritate conexiunilor personale și implicării. Pe scurt, postările dvs. nu vor fi văzute decât dacă generează o conversație.

Un alt mod de a te angaja pe Facebook este cu funcțiile sale de votare. Este similar cu sondajele de pe Twitter și este o modalitate excelentă de a începe o conversație sau de a cunoaște opiniile clienților. Pentru a crea un sondaj, mergeți la Managerul dvs. de pagini/Page Manager și selectați Creați un sondaj/Create a poll din meniul pictogramelor de sub caseta Scrieți ceva/Write Something box.

  1. Evidențiați evenimentele majore ale afacerii

Evidențiați etapele companiei și sărbătoriți aniversările pe Facebook. Aceste postări implică de obicei publicul tău și te vor face să pari mai personal. Dacă oferiți o promoție specială pentru repere sau aniversări, promovați și pe pagina dvs.

  1. Folosiți reclame Facebook

Cel mai bun mod de a ajunge la publicul dorit este să difuzați anunțuri Facebook. În timp ce aceștia costă bani, sunt eficienți, deoarece puteți alege publicul țintă în funcție de demografie, comportamente sau informații de contact. Puteți alege un buget zilnic sau general pentru anunțuri, puteți selecta perioada de timp difuzată de un anunț și ajustați publicul dorit. Facebook urmărește interacțiunile pe fiecare promoție pe care o derulați, ceea ce vă ajută să dezvoltați campanii de mare succes în viitor. Îți recomand să-ți creezi un cont pe business.facebook.com și să-ți faci reclama de acolo

  1. Creați videoclipuri pe Facebook

Dacă parcurgeți cronologia dvs. Facebook, puteți observa o mulțime de videoclipuri. Asta pentru că videoclipurile se descurcă excelent pe platformă. O modalitate de a crea videoclipuri pe Facebook este prin Facebook Live, care vă permite să difuzați gratuit la un public numeros.

 

Cu Facebook Live, puteți avea conversații în timp real cu persoanle care au daut follow și le puteți oferi o privire interioară, mai personală, asupra afacerii dvs.

Despre noi și blog

Suntem o companie de marketing digital, cu accent pe a ajuta clienții noștri să obțină rezultate excelente în mai multe domenii cheie.

Ai o afacere online?
Cere un audit gratuit

Analiza și auditul complet al companiei includ cercetarea site-ului și a campaniei dvs. pentru a obține o înțelegere clară a industriei dvs. De asemenea, determină poziția dvs. actuală în cadrul pieței dvs. față de principalii dvs. concurenți.

Mai multe din blog

Vezi ultimele articole
No Comments

Leave a Comment